Mandagsmoten

God morgen! Selv om det kanskje ikke er morgen for dere, så er det morgen for min del. Våknet opp klokken åtte i dag tidlig og skulle egentlig på jobb, noe jeg absolutt ikke var i form til. Sendte melding til sjefen, for så å legge meg igjen. Sov helt til nå omtrent! Herregud, det gjorde godt altså. Formen er litt bedre nå, men fremdeles sånn at jeg må holde meg inne resten av dagen. Utrolig kjedelig, men sånn er det noen ganger.  Åååh, skulle forresten ut med Zara da jeg våknet i sta. Jeg elsker bygget jeg bor i, med perfekt beliggenhet på Majorstuen og alt. Det eneste negative er at det bor så syyykt mange kjekkaser i oppgangen min, noe som gjør at jeg alltid føler jeg må skinne om jeg skal ut av døren. Noe jeg ikke gjorde i dag, for å si det mildt. Derfor måtte jeg dekke meg til både med boblejakke, lue, solbriller og støvler. Da tenkte jeg at boysa iallefall ikke kjente meg igjen, helt til jeg kom på at det ikke er sånn supervanskelig å kjenne Zara igjen – og da ville de skjønne at det var meg.. SØREN! Heldigvis møte jeg ikke på noen, og jeg kunne trygt gå ut med henne usett.

Beklager dårlig formulert innlegg forresten, jeg er ikke helt i form til å skrive noe bedre i dag. Ønsker alle sammen en strålende dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg