MANDAGSKOMA

God morgen! På mandager står alarmen alltid på 05.30, noe som kan være veldig tungt. Men, det er enten å stå opp supertidlig eller å dra på skolen udusjet med fett hår. Man kan si det sånn at fett hår ikke er helt min greie, så da er det bare å vaske bort helgens produkter. Så tidlig på morgenen henger ikke hodet mitt helt med, så om dette innlegget blir veldig rart formulert må jeg bare beklage. Her sitter jeg i halvkoma på kanten av sofaen mens jeg manner meg opp til å føne håret. Det er så ufattelig kjedelig, spesielt for meg som har veldig tykt hår! I dag tenkte jeg forresten å prøve å lage et time for time innlegg, så kan dere se hva jeg har gjort denne mandagen. Poster det ikveld om jeg får litt bra bilder!

I mellomtiden kan dere ser på et antrekk jeg brukte forrige uke, elsker denne oversized skjorten fra Mads Nørgaard!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERASkjorte – Mads Nørgaard (kjøpt på Regn) / Jeans – Cheap Monday / Sko – M.A.M.B / Veske – Marc Jacobs

4 kommentarer
    1. Oi, du er flink på å stå opp tidlig! Men som du sier, kanskje du bare må opp så tidlig for å rekke alt.. Ha en fin dag! 🙂 Og jeg gleder meg til innlegget i kveld :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg