mandagshat!

 
Siden sist @julianyland på instagram 🙂   Herregud, i dag har jeg faktisk bare lagt ut gamle bilder på bloggen. Jeg vil virkelig være et positivt forbilde å motivere dere ved å si at mandager er kult, men jeg klarer ikke. Jeg oooorker ikke! Jeg hater mandager. Den suger livskraften ut av meg. Jeg gidder ikke sminke meg, og alt jeg vil ha på meg en joggeklær. Det siste jeg vil er å gå ut i stormen å ta bloggbilder. Jeg vil faktisk spise en hel boks med makrell i tomat framfor å gjøre det. Merk dere at jeg hater makrell i tomat. Denne uka tror jeg kommer til å bli fin likevel, altså. Høyskolen har vinteruke, og det betyr masse festing og kule arrangementer! JA JEG VET JEG IKKE GÅR PÅ HØYSKOLEN, men jeg har faktisk studentbevis fra sonans, og det er ikke min feil at sonans ikke arrangerer noe moro.. Dessuten har jeg venninner på høyskolen som sier at hvis jeg ikke blir med på festene så vil ikke de heller dra. (nei det gjør de ikke..) Bildet over får meg til å grine. For et deilig liv. Israel 2011. Meg, Birte, sol, mat, deilig drikke. Her er Molde i dag: tørr havregryn, snøstorm, bare meg. Kjedelig. Det eneste høydepunktet på denne ellers jævlige mandagen er at paradise starter. Jeg elsker paradise, og nekter å føle meg harry av den grunn. Jeg elsker å se mennesker bli full å drite seg ut. Min type underholdning! Nå skal jeg til noen venninner å kose meg. Skal til og med prøve å spise sunt, selvom det er en stor sjangse for at jeg kjører innom burger king på veien. Håper alle har en like jævlig mandag som meg :):) PS! Pass dere for bloggere som påstår at de elsker mandager. Dette er skjult reklame!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg