mandagsfredag


Fine Ida og kule meg. God morgen, fine! I dag smiler jeg fra øre til øre, nettopp fordi følelsen inni meg sier det er mandag, men så er det jo fredag! WOHOOO, helg igjen allerede i ettermiddag. Dagen i går føltes virkelig ut som søndag, og det en skikkelig gørrsøndag også. Tåke, regn og vind. Det var som om hele hovedstaden hadde blitt bitt av baselusken resten av den unge befolkningen også hadde, nemlig fyllesyke.  I dag kommer det en venninne fra Molde på besøk, så da blir det fullt hus hjemme hos meg igjen, siden Glenn også er på besøk. Koselig, jeg elsker slike helger! Hva for slags sprell vi skal finne på vet jeg ikke enda, men kjenner jeg denne buketten rett så blir det nok noe moro. Nå må jeg stupe hodet inn i jobbverdenen igjen, slik at jeg kan ta helg med goood samvittighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg