MANDAGER SUGER

IMG_0230-2

GENSER BLK DNM HER

Ja, da har man overlevd enda en mandag! Herregud denne dagen har gått så fort, og deilig er det. Mandager som tidligere var en av mine favorittdager har blitt dagen jeg hater mest ila uken. Det er nok fordi de gøye helgeminnene enda står sterkt i topplokket, og alt annet virker jo bare superkjipt. Men, jeg er faktisk veldig flink til å skjemme meg selv bort på mandager som plaster på såret. Det høres kanskje litt teit ut, men det funker! I dag har jeg endelig fått handlet inn de møblene jeg manglet i leiligheten, pluss kjøpt litt ekstra interiørting, og nå har jeg nettopp bestilt sushi til middag som jeg skal hente på vei hjem fra kontoret. Ikke en verst mandag, eller hva?
Ellers har jeg bare jobbet i dag. Vært på et møte med utviklerne av nettbutikken og vært på kontoret – absolutt ikke den mest spennende dagen men jobbing må til! Jeg har heldigvis en ganske digg jobb med både butikken og bloggen så jeg klager ikke over å være tilbake ♥

IMG_0163-2  IMG_0215 kopi-2  IMG_0229 kopi-2  IMG_0231-2

Her er et antrekk fra forrige uke som jeg ikke rakk å poste. Er helt obsessed i denne genseren fra BLK DNM (her), så kul – og så meg!
Hva gjør dere på i dag? Mine planer for kvelden er å spise sushi, ta meg et glass vin (haha det må til på mandager) og fortsette på serien “Westworth” som jeg startet på i går. Den virker skikkelig spennende enn så lenge! Litt som Orange is the new black, men visstnok skal denne være bedre. Ikke kan jeg forstå hvordan noe kan toppe OITNB, men jeg er villig til å gi den et forsøk 🙂
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg