MANDAGER ER TIL HJEMMESPA

Hei og god kveld! Denne dagen har virkelig gått i ett, og det var helt himmelsk å komme hjem til leiligheten nå. Må ærlig innrømme jeg føler meg litt ufresh her jeg sitter, noe som gjør at jeg har satt av resten av kvelden til hjemmespa. Som nevnt tidligere er jeg ikke særlig fan av å være bleik, da jeg faktisk ser syk ut.. Nå har det seg slik at jeg ikke vil ta solarium året rundt, og prøver å holde meg til selvbruning på høst/vinterhalvåret.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Med andre ord → neste stopp: dusjen! Nå blir det skrubbings av huden, hårkur i håret og barbering av leggene. Spesielt sistnevnte er superviktig for at jeg skal føle meg helt fresh. Den beste følelsen i verden er jo å “gnikke” leggene mot hverandre uten å være redd for at man rasper seg opp på harde stubber. Haha! Jeg har brukt høvlene fra Dorco Shai en god stund som du kanskje har lest i tidligere innlegg, og bruker de fortsatt. Visste du forresten at Dorco Shai har livtidsgaranti på høvlene sine? Om din blir ødelagt får du ny i posten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selvom høsten har kommet ser jeg ingen grunn til å slutte å ha myk, sommerbrun og glatt hud. Jeg vil fortsette å føle meg på topp selvom dagene blir mørkere, det gjør underverker for selvtilliten min 🙂

Om du ikke abbonerer  på Shaibox fra før (den kan du lese mer om i mitt tidligere innlegg her) burde du se her! Nå har de en helt spesiell høstkampanje der du får med en gratis selvbruningshanske i tillegg til MASSE annet nødvendig og digg stæsj i den herlige shaibox goodiebagen.

For 99,- får du altså:

♥ Shai Høvel (min favoritt)
♥ 2 stk Shai barberblader
♥ Wash and shave 
♥ 3 intimhøvler (perfekt for bikinilinjen)
♥ Selvbruningshanske (holder for hele kroppen)
♥ Q10 våtservietter
♥ Toalettmappen

Alt dette får du for kun 99kr! Her sparer du altså 500kr, noe som er en rimelig god deal 🙂 Du kan lese mer, og bestille Shaibox her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg