MANDAGENS HANDLEKURV

Ukens første mathandel! Tidligere handlet jeg ofte for hele uken, mens nå syns jeg det er vanskelig å planlegge for så mange dager. Spesielt her i Oslo da det ofte er middagsinvitasjoner og restaurantbesøk som kommer brått på! I dag har jeg altså handlet inn det basice som jeg ikke hadde i kjøleskapet fra før.

Til frokost går det som regel i havrerundstykker (mikser bare eggehvit og havregryn) egg og melk. Til lunsj blir det lomper med diverse grønnsaker, philadelphia og kjøttpålegg. Har i tillegg kjøpt inn til to middager. Lompepizza og chicken red curry i morgen!

Dette er absolutt ikke en kreativ og spennende mathandel, men helt vanlig hverdagsmat 😀 Siden jeg lager ganske mye “dyre” middager med mange ingredienser, prøver jeg å holde det litt mer nøktern når det lar seg gjøre. Målet for uken er også å spise med grønt, da jeg mildt sagt er ekstremt dårlig på det. Kom gjerne med sunne lunsj og middagstips ♥

Ellers har mandagen gått såååå seigt. Klokken er over syv og jeg er ikke ferdig med jobb enda. Jeg hadde hele fire oppgaver jeg måtte gjennomføre. 1. blogge 2. bestille pakke til et samarbeid 3. skrive jobbplan for uken og 4. blogge igjen. Med andre ord; oppgaver jeg kunne gjort på under tre timer…….. Men men, vi får satse på en mer effektiv dag i morgen. Hihi. Håper alle har hatt en fin dag! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg