MAN TRENGER IKKE Å OVERDRIVE

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

Hello babes! Håper mandagen har vært fin ♥ Min har vært bra! Jeg har stort sett jobbet, og uansett hvor kjedelig det høres ut så finnes det ingen bedre måte å starte uken på enn å føle seg produktiv. Vurderer om jeg skal ta meg en tur på trening også, men samtidig så trenger man ikke å overdrive heller 😉

Før helgen fikk jeg hjem en ny pakke fra NAKD, og jeg er så utrolig fornøyd!! Absolutt alt passet, og var enda finere i virkeligheten enn det jeg hadde sett for meg. Under viser jeg frem alt sammen 😀

KODEN JULIANYLAND15 FOR -15% RABATT PÅ HELE NAKD

SKJORTEHER / DESSBUKSEHER

Som du kanskje vet så er jeg en sucker for matchende sett! Dette antrekket er så utrolig smart, og passer til absolutt alt. Jeg har det faktisk på meg på kontoret i dag 😀 Dressbuksen sitter som et skudd (stort pluss at den ikke skviser rumpa som mange dressbukser kan gjøre….) og begge plaggene er superfine hver for seg også selvom jeg foretrekker de i sett 😉 Sexy and casual!

KJOLEHER

Åh, denne kjolen gleder jeg meg til å bruke i Spania neste uke! Utrolig classy og får virkelig fram formene mine. Et stort pluss 😀

JAKKEHER / BUKSEHER

Enda et sett *kremt*. Føler denne stilen er veldig old school classy (beklager at jeg bruker classy om hvert plagg..). Både jakken og buksen er lekre for seg selv, og hele dressen ser supereksklusiv ut!

CARDIGANHER / BUKSEHER

Kunne ønske jeg hadde bilder av denne dressbuksen bakfra, for dette er den FINESTE dressbuksen jeg har hatt noen sinne! Det første typen sa da jeg prøvde den på var “denne må du bestille fler av!”. Vet den finnes i svart også (her), så krysser jeg fingrene for at den kommer inn i alle regnbuens farger.

TRENCHCOATHER

Tror aldri jeg har eid en trench coat før? Det må jo være det beste plagget å investere i, da det absolutt aldri går ut av moten. Anbefaler å klikke dere inn på linken for å se bedre bilder av denne, for detaljene er superfine! De kommer dessverre ikke så godt fram på bildet. Men, jeg skal vise frem jakken bedre i mange antrekk fremover 😀

BLUSEHER

HVOR FIN?? Elsker passformen på denne blusen! Finner også i flere farger 😀

GENSERHER

Basic turtleneck, en sikker vinner! Syns grønnfargen var sååå fin. Jeg prøver å ikke kun kle meg i svart på vinteren, selvom det er det som frister mest. Haha!

HUSK KODEN JULIANYLAND15 FOR -15% RABATT PÅ HELE NAKD

Det inkluderer hele siden, og alle merker! Hos NAKD har de ingen toll, pluss gratis frakt og retur ♥

11 kommentarer

Siste innlegg