MAN MÅ VELGE

Dagen i dag har vært full av gode nyheter. Herregud, livet ass. Meg som person er ganske rastløs, og venter alltid på the next big thing. Livet mitt har alltid vært sånn, at jeg må ha noe å se frem til. Noe stort og helst noe som forandrer livet mitt på en eller annen måte. For første gang på veldig lenge er jeg tilfreds med hverdagen min. Ikke at jeg har vært misfornøyd på noen måte, langt ifra. Jeg har bare følt meg litt sånn…tom for ideer? Jeg har hatt det veldig bra, samtidig så har det vært et tomrom i meg fordi jeg ikke har hatt en stooor ting i vente. Dette høres kanskje veldig rart ut, og jeg beklager at jeg ikke klarer å ordlegge meg bedre. Poenget er iallfall at nå puster jeg ordentlig igjen, og tenker at det som skjer, det skjer. Som sagt, jeg er tilfreds med å ikke vite hva the next big thing i livet mitt er.

GENSER – SAMSØE HER / BUKSEHER / SNEAKERS – NLY HER

Kanskje det har noe å gjøre at sommeren er på vei. Kanskje jeg bare er lei av å gjøre ting på autopilot. Eller ja, kanskje dagens gode nyhet fikk meg til å slappe av litt ekstra. Hvorfor må jeg være så sykt rastløs hele tiden? Livet er jo best om du bare nyter øyeblikket, noe jeg skal bli flinkere til. Forrige uke var både tung og veldig fin. Jeg velger å fokusere på alt det gode som skjedde. Ulykke og glede går ikke hånd i hånd, man må velge én side man ønsker å lene seg på. Nå sporet jeg veldig av, poenget var bare at jeg har en skikkelig fin dag. Nå skal jeg på butikken å handle inn sykt mye sunn mat (haha). Som sagt har jeg startet et nytt liv 😉

 

4 kommentarer
    1. Kan du please slutte å kun poste innlegg hvor du skriver i koder? Jeg slutter å lese bloggen din om du ikke kan komme med noe konkret som gjør at leserne dine kan henge med på hva i alle dager du snakker om.

      1. Jeg skjønner hva du mener og er helt enig i at det er unødvendig å si a men ikke b. Det er ikke alltid så lett når det er mye som skjer i livet man ikke vil skal bli offentlig. Men jeg tar til meg det du sier og skal tenke på det fremover 🙂 Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg