MAN KAN SOVE I GRAVEN

.. er det ikke det man forteller seg selv når man trykker på neste episode klokken to på natten? Det slår aldri feil, nå er jeg hektet på Lost. At man skulle stå opp klokken fem i dag tidlig var visst ikke så farlig. Det viktigste var jo å vite hva som skjedde nede i “the hatch”, og om Henry er en av “the others”. De som har sett serien skjønner nok hva jeg mener!

Men, nattens søvn får jeg nok ta igjen i graven. Nå skal vi pakke oss inn før vi setter kursen mot flyplassen. Vi legger igjen minusgradene og luene i Bergen, for alt jeg har i kofferten er bikinier og solkrem. Vi blogges fra solrike Gran Canaria!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer
    1. God tur! Kos deg masse. Skulle gjerne tatt meg en tur til varmere strøk jeg og snart

      Men jeg har ett spørsmål, hvordan kombinerer du studier og så mye reiser… På mitt studie (en høyskole….) er det alltid så mye som skjer (skole messig) og fremføringer her, gruppe arbeidskrav der og 80% oppmøte…. får så vidt til en helg hjem til Oslo…. Hvor blir det av selvstendig studering og ansvar for egen læring??? hadde mer frihet på vgs

      1. Tusen takk! <3

        Jeg må bare være flink til å lese på egenhånd og henge med på hva som er obligatorisk av innleveringer. Jeg har så langt ingenting jeg må møte opp på, så forelesningene er frivillig 🙂

    2. Hei, har et spørsmål som egentlig ikke har noe med dette innlegget å gjøre. Men jeg skal studere markedsføring til høsten, men sliter veldig med hvilken skole jeg skal velge, BI eller Markedshøyskolen. Siden du går markedsføring hvordan valgte du hvilken skole? Jeg tenker å gå i Oslo, ikke Berger.

      1. Jeg hørte supermye bra om BI før jeg startet, og angrer ikke et sekund på at jeg valgte å gå der! Hvordan det er i Oslo vet jeg dessverre ikke..

      1. Skolen har startet men har ingenting obligatorisk! Må bare være flink å lese for å henge med i starten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg