MAN ER SIN EGEN VERSTE FIENDE

ANNONSE – Affiliatelinker

Jeg har ikke publisert noe her siden før helgen, og har gått et par runder med meg selv. Føler det er press fra andre kanter, og da gjør jeg som jeg gjør best – stikker hodet i sanden å later som om livet mitt er perfekt. Ingen suksessoppskrift, for det ender bare opp med at jeg har ekstra mye å fikse opp i når jeg først kommer til overflaten. Jeg har jo blogget i sånn cirka hundre år, og mye har forandret seg. Akkurat nå har jeg vært i en periode der jeg ikke føler jeg strekker til. Jeg er rett og slett ikke flink nok. Føler jeg suger på alle plattformer. Som en venn, kjæreste, mot meg selv og ikke minst som “influenser”. Jeg trener ikke nok, spiser ikke sunt nok, sover ikke bra nok, viser ikke nok kjærlighet, er ikke flink i jobben min. Skjønner du tankemønsteret? Ekstremt destruktivt.

Men, jeg er ingen person som orker å ha det dårlig over en lengre periode. Å sitte å ha et sytete tankesett er ekstremt svakt, og en sånn person vil jeg ikke være. For jeg vet jo at jeg er god nok, sånn innerst inne. Dessuten har jeg vært igjennom sånne perioder før, og som alltid våkner jeg opp en morgen der jeg har fått nok. Nok av syting, nok av klump i magen. Som en ny start.

Kanskje dårlig forklart, men det er iallfall grunnen til at jeg ikke har oppdatert på noen dager. Jeg har rett og slett syns litt synd på meg selv. Noe som er helt OK fra tid til annen – så lenge man klarer å snap out of it til slutt. I dag føler jeg meg motivert! Om få dager ligger jeg på en strand i Spania, så det får være gulroten for en bra uke. Både på jobb, som medmenneske samt å være snill mot meg selv.

Ha en fin tirsdag ♥

GENSERHER / BUKSEHER / SKO – ZARA

2 kommentarer
    1. Heihei, ville bare si at jeg liker bloggen din veldig godt!! Matoppskriftene dine gir meg alltid vann i munnen, der kan ingen måle seg med deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg