MÅL FOR UKEN

Holdt på å si nå er det mandag, blir litt forvirret av disse fridagene altså. Noe som forsåvidt ikke er negativt, nå er vi jo én dag nærmere helg! Jeg har tenkt å sette meg opp noen mål for denne uken, for første gang skal jeg faktisk være litt bevisst i livet mitt og ikke bare la underbevisstheten min styre hvor flink jeg er på skolen, eller om jeg gidder trening eller ikke. 1690860-8-1409074455153

– Få tilbake det gode kostholdet. Når jeg ikke er på “diett”, altså er streng med meg selv å spiser sunt så er jeg helt gal når det kommer til mat. Kunne lett spist 5000kcal om dagen, og det er jo ikke bra. Som regel har jeg et godt, sunt og variert kosthold – og denne uken er det tilbake til gamle matrutiner og bort med feriegodene.

– Dra på trening tre ganger. Dette høres kanskje ikke mye ut, men det er viktig å sette seg et realisitsk mål i starten så kan man heller øke når man er skikkelig inne i treningsrutinene igjen. Skal jo på møte med PTen min hos Sats Elixia på onsdag, det blir så spennende! Lurer på hvor mye jeg har i fettprosent? Hjelp, blir skummelt å finne ut.

1690860-8-1409074471095

– Vise de rundt meg at jeg setter pris på de. Jeg er så heldig som både har en god familie, trofaste venner og en kjæreste som elsker meg. Problemet er at jeg er alt for dårlig til å vise de hvor mye de betyr for meg, jeg antar liksom bare at de vet det fra før.

– Sette inn skolegiret. Nå er det bare tre uker til første eksamen, noe som er “god tid” for meg som lærer best om jeg jobber effektivt. Men andre eksamen er om fire uker, og tredje eksamen om cirka fem. Dvs at jeg burde lese på alle fagene denne måneden, og ikke bare den eksamen jeg har først. Dette er nok det mest utfordrende punktet på ukens liste, da jeg ofte nøyer meg med å intensivlese tre (én) dag før eksamen.

1690860-8-1409074487173Antrekket: SolbrillerRaybanGensernelly / Jeans – Tiger / BootsPrimeboots (adlinks)

Setter dere opp mål for uken? Hva er de i såfall? 😀

 

 

4 kommentarer
    1. Lurer på hvor mye jeg har i fettprosent? Hjelp, blir skummelt å finne ut.

      dette synes jeg var unødvendig Julia!! du har så mange yngre lesere, at du tør å skrive slikt ! du ser flott ut , slutt å oppføre deg som en fjortiss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg