MAKE JULIA GREAT AGAIN

Hei og god onsdag babes! Det er ikke til å legge skjul på at jeg kanskje har mistet meg selv litt den siste tiden. Bloggen merker det, jeg merker det, de rundt meg merker det. Sånn er det vel for oss alle fra tid til annen. Ingen grunn til panikk altså. Det siste året har egentlig gått på autopilot, og jeg har ikke vært den Julia jeg kjenner. Ikke like lykkelig, produktiv, eventyrlysten, positiv og generelt bare en dårlig versjon av meg selv. Nå i coronatider har også utseendet mitt merket det, men det er jo en annen sak. Eller vent, jeg vil faktisk heller skrive litt om utseendet nå, enn å gå dypt inn i mine indre følelser. Det får vi ta senere i uken!

Uansett. Her sitter jeg å hamrer på tastaturet med mine nedbitte negler med gammel neglelakk, likblek hud, en ettervekst på lengde med Glomma og øyne uten vippeextensions. Nå merker jeg faktisk hvor mye av min egen selvverd jeg legger i utseendet. Men, jeg er ingen person som skal klage i det vie og brede, så nå er jeg på prosjekt “make Julia great again”! Først starter jeg med det enkleste, som åpenbart er å pynte på fasaden. Jeg har dynket vippene mine med serum de siste ukene, og i morgen er jeg mildt sagt spent på å se hvordan de reagerer på mitt aller første vippeløft! Blir de så nydelige som jeg ser for meg, eller har jeg bare noen korte stubber som stikker rett opp? Spenningen er til å føle på.

Ellers er rekkefølgen som følger; spraytan, negler, frisør og tannbleking.

Nå stusser jeg litt på hva jeg ville med dette innlegget, og har egentlig snakket meg helt bort. Jeg ville bare gi en liten overfladisk statusrapport, til de som er interessert i den slags. Slenger ved et bilde da jeg var på topp. Både psykisk og useendetmessig om jeg skal si det selv. Godt man kan se på seg selv som motivasjon.

Det var det for denne gang, vi snakkes i kveld!

4 kommentarer
    1. Med den vackra bilder motiverar du en hel värld, tror jag!! Du är verkligen fin på den bildern och du riktigt lyser. Det hjälper att titta på människor som gör det. Känner mig själv riktigt upprymd nu!!! 😉

    2. Elsker ærligheten din! Så godt å lese at andre også har perioder der man føler seg på topp psykisk og fysisk, rett og slett lykkelig. Mens andre perioder (og ikke bare dager) ikke er helt der. Nyt selvpleie idag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg