MAI 2015

DSC_3966-2IMG_2476-2P5290135-2P5290109-2DSC00526-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAP5172249OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et lite bildedryss fra mai 2015 ♥

I dag har jeg jobbet med nettbutikken til butikken helt siden jeg sto opp. Jeg sitter derfor enda i joggisen med en dott på hodet og tar en liten pause. Det kommer til å bli så sykt mye jobb før vi skal åpne butikken, det har nok ikke helt gått inn på meg enda hvor mye arbeid det faktisk krever å starte en butikk! Ikke at jeg klager, for det er jo bare gøy 😀 Men som blogger stresser det meg litt at døgnet bare har 24 timer, at jeg skal sove rundt 7 av de og at jeg heeelst vil ha et par timer til serier på kvelden også 😉 Haha! Den serieavhengigheten min burde jeg gå på rehab for, så kanskje egentlig det er perfekt tidspunkt å åpne butikk likevel. To fluer i en smekk! Nå må jeg jobbe videre så jeg blir ferdig for dagen, jeg titter innom senere.

6 kommentarer
    1. Siden du er dronningen av tv-serier, har du noen å anbefale? 😀 Hvilke er dine absolutte favoritter?

      1. Akkurat nå ser jeg på sons of Anarchy! Ikke en serie jeg trodde jeg kom til å like, men jeg elsker den 😀

    2. Så fin farge på treningstightsen? Hvor har du kjøpt den? 😀 blir den forresten mørkere i fargen om man blir svett?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg