MAGI FØR TRENING

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For meg er det absolutt ikke så lett å komme seg på trening som det ser ut til. Ofte må jeg ta rundt ti oppgjør med meg selv om jeg gidder eller ikke, sånn som i dag. Er helt slapp av solen og vil helst grave meg ned i sofaen å nyte resten av mandagen forran tvskjermen (internett funker igjen, jippi!). Nå har jeg begynt å drikke Pre Workout før jeg drar på trening, og jesus for en forskjell på formen. Snakk om å kvikne til, kaffe og redbull kan gå å legge seg! Det var Kristoffer som kjøpte denne boksen, så nå stjeler jeg bare av han enn så lenge. Hihi!

Denne pre worukouten fra SAW er et høykonsentrert produkt som virkelig hjelper deg å yte maks på trening. Det er ikke tull når jeg sier løftene blir som en lek i forhold til tidligere. Det anbefales virkelig! Du får kjøpt det på proteinfabrikken her, og den er faktisk på salg også 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHodebånd her / Treningsgenser her / Drikkeflaske her (linkene blir åpnet i ny fane)

5 kommentarer
    1. Tusen takk for tipset! Hvor er den grå tightsen fra som du la ut bilde av på instagram?:) super fint antrekk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg