MÅ JEG EGENTLIG JOBBE?

MORNING VIEW ✨

Hjelp, vet ikke hvor jeg skal starte. Det har skjedd mye de to(!!) siste ukene jeg har tatt helt fri. Kan heller ikke huske sist jeg tok en spontan to-ukers uten å si ifra heller. Det har vært ekstremt deilig å bare slappe av i julen. Ikke knipse bilder av alle paljettkjoler, juledekorasjoner, kvalmende overflod av mat og familien som helst ikke vil på bloggen uansett. De eneste bildene jeg har på telefonen er fra 2.juledagsfesten der min oppgave var “å ta selfie hver gang du drikker”. Deler de kanskje senere, meeeen mest sannsynlig ikke.

Etter så lang tid med helt fri burde jeg kanskje skrive at det føles sååå deilig å være tilbake igjen! Men helt ærlig så er det jo nydelig å ha fri. Sove lenge, se på serier, gå turer, spise gjennom hele dagen, bare være med venner og familie. Hadde ikke vi mennesker lidd av angst, stress, bekreftelsesbehov og prestasjonsjag for å føle seg komplett ville vel ingen jobbet. Men igjen, om vi hadde manglet disse tingene hadde vi hatt like stor hjernekapasitet som en hund også.

Julen oppsummert; jeg har kost meg maks!

 

 

Jeg har egentlig mange tanker og mål for 2020. Nytt år og nye muligheter. Elsker freshe starter! Men med et hode fremdeles i feriemodus må jeg summe meg litt før jeg deler de med dere. En ting er helt sikkert, 2020 skal bli helt fantastisk – og det er et ansvar jeg tar seriøst.

7 kommentarer
    1. “Hadde ikke vi mennesker lidd av angst, stress, bekreftelsesbehov og prestasjonsjag for å føle seg komplett ville vel ingen jobbet.”. Du har jo faen hjernekapasitet som en hund… Folk flest jobber for PENGER, ikke prestisje. Og hva i faen har angst med det å gjøre? Folk med ekte angst er ikke i stand til å være i arbeid. Du er Norges dummeste bloggere og ligner på en ape

      1. “Hadde ikke vi mennesker lidd av angst, stress, bekreftelsesbehov og prestasjonsjag for å føle seg komplett ville vel ingen jobbet. ” Dette sitatet provoserte meg og. Og folk flest arbeider for å få penger slik at de kan leve spise mat, ha tak over hode osv.
        Jeg forstår at du ble provosert. Men å kåre henne til Norges dummeste blogger og påstå at hun ligner en ape ble også for drøyt for meg.

    2. Åhhh, tenk å ha en slik vakker utsikt rett utenfor huset da!!! Wow! Eeeelsker å se på havet! Skulle gjerne hatt den utsikten å se på hver dag! En fryyyd for öyet! 😀 Klem! <3

    3. “Hadde ikke vi mennesker lidd av angst, stress, bekreftelsesbehov og prestasjonsjag for å føle seg komplett ville vel ingen jobbet”. Pst de fleste av oss arbeider for å betale regningene våre, ha tak over hode og mat på bordet.
      Bare et tips, sånn nå som du snart skal over i de voksnes rekker….

    4. «Om vi hadde manglet disse tingene hadde vi hatt like stor hjernekapasitet som en hund også».
      Hunder bruker 100% av hjernekapasiteten det gjør menneskene også. Hunder har en IQ på 100 gjennomsnittlig, det har mennesket også.
      Jeg er usikker på hva du vil formidle med den setningen, men den formidler ikke et sterkt intellekt hos deg.

    5. Kan du vær så snill å svare på DM jeg sendte til deg på insta? Jeg heter Helena, hadde blitt kjempe glad om du kunne hjelpe meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg