LYST PÅ STØRRE LEPPER?

(Inneholder reklame)

Hei fra en halvklein Julia! Kan ikke si det har vært den mest spennende dagen, men jeg lever på minnene fra i går så det gjør ingenting 😉 Jeg ville egentlig bare titte innom for å dele litt fler bilder fra i går, og vise dere mine nye vipper! Min fantastiske vippesponsor og gode venninne Jeanette Helen fra TL Salongene Laguneparken tok med seg tid til å fylle på volumvippene mine i går mens hun var i Oslo. Hun er alt for snill! Vi la de på Tone Lise Akademiet, og nå har jeg endelig dådyrblikk igjen. Elsker 3D-vipper og anbefaler det til alle som liker mye vipper!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En annen ting jeg tenkte å tipse dere om er at TL Salongene Laguneparken får besøk av flinkeste Oda Wam Hansen 20. juni! Det var hun som fikset leppene mine sist 😀 Hun bruker teosyal som er mye bedre enn restylane, og holder dobbelt så lenge! Jeg har jo hatt problem med at restylane går ut etter bare noen måneder, mens teosylan har holdt seg skikkelig godt 🙂 Hun utfører mange behandlinger, bl.annet botox, volum i kinnben og mye annet. For timebestilling til 20. juni må du ringe 55010194, og det gjelder å være kjapp siden hun fort blir fullbooket.

11426377_469298799901088_1648864040933490165_o

P6127963-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BluseHER / ShortsHER (annonselenker)

 

5 kommentarer
    1. Du er helt nydelig, Julia! Har vært fan av bloggen din siden du startet og det kommer jeg til å fortsette å være! Stå på, du er flink <3

    2. Hvor mye teosyal har du/ tok du i leppene dine? Kunne du ha vist et før/etter-bilde, eller har du allerede gjort det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg