Lyst på flere lesere til din blogg?

Har dere lyst til å sjekke ut hva firmaet jeg jobber i driver med? Utrolig KULT! Dere spør meg om jobb støtt og stadig, og jeg er så stolt som får lov til å bli med på dette. Endelig har det kommet et bloggmagasin for ALLE typer bloggere. Den perfekte samleplassen synes nå jeg, her kan jeg finne de bloggene som jeg aldri ellers hadde funnet. Å registrere seg er helt uten forpliktelser og du kan når som helst melde deg av. Er så lei av alle disse blogg magasinene som “tvinger” deg til å skrive kontrakt for å være endel av bloggmagasinet dems. I bloggery kan alle bli med og vise seg frem og få masse ny trafikk! Også følger det med endel smarte løsninger også, endelig! Meld deg på, det har jeg gjort i kategorien “mote”!

Magasinet er delt opp i 3:
1. Hovedforsiden hvor du får får ett utsnitt av alle blogginnleggene fra ALLE kategoriene
2. Kategoriforsiden hvor du kun får blogginnlegg fra dem som har registrert seg innenfor den ene kategorien. Hver kategoriforside blir et eget magasin med bloggeren som forfatter av innleggene 🙂
3. Profilsiden hvor du får listet opp alle dine blogginnlegg i magasinform
Her ser dere de siste bloggene på forsiden:

Meg og Glenn, jo! 😀
Her er det mange mennesker innom hver dag, og det er på en måte en oppdatert versjon av blogglisten! Innleggene dine blir promotert, og det finnes også topplister til de forskjellige kategoriene. Jeg regner egentlig med at de fleste av mine lesere er under kategorien “mote og livsstil” slik som meg? 🙂 Hehe!
Sjekk ut profilsiden min her:

Sjekk ut Glenn sin her:

Tenk at teamet på jobben min har utviklet dette! Et stort skritt for bloggverdenen.

Som du ser har jeg fått en ny widget på høyre side av bloggen min! Om du klikker på den kommer du rett inn på profilen min på bloggery.no. Du kan registrere deg HER! 😀

Julia Nyland Ørsahl - Bloggery magasin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg