LYSET SOM ALDRI KOM

P1037651-2

Juhuuu ♥ Nå er jeg kjapt hjemme for å pakke en overnattingsbag, for i kveld skal jeg på sleepover hos Andrea som nettopp kom tilbake til Bergen! Gleder meg skikkelig til å se henne igjen, og ikke minst til å catche opp alt som har skjedd de siste ukene. Jeg må ærlig innrømme mitt liv kanskje ikke har vært det mest spennende, så mine uker oppsummeres vel fort haha. Hva skjer med det? Før jul hadde jeg jo et skikkelig fab life, mens nå er alt jeg gjør å jobbe, hate livet mens jeg går under paraplyen min i regnet og sover. Det neste jeg gleder meg til er å reise til Køben i starten av februar liksom, og det er jo enda lenge til. Man er sin egen lykkes smed har jeg hørt, så jeg får vel slutte å klage å gjøre noe med saken i stedet. Det jeg beskriver er jo et normalt hverdagsliv, og som du forstår blir det litt for kjedelig for meg i lengden tydeligvis.
Jeg føler at jeg er i en skikkelig mellomperiode i livet mitt. At jeg bare går å venter på at noe skal skje. En veldig rar følelse jeg ikke klarer å sette helt fingeren på, og om det skjer noe eller ikke vet jeg faktisk ikke. Jeg vet heller ikke hva det er jeg venter på. Det vil vel tiden vise!

P1037618-2

P1037605-2P1037611-2P1037617-2

P1037645-2 P1037625-2  P1037632-2   P1037646-2

JAKKE  FREE PEOPLE · BUKSE HER · SKO ZARA

(Om du ikke klarer å åpne linkene på mobil, hold inne linken og velg “åpne i ny fane”)
Her er dagens antrekk i mørket. Disse bildene ble faktisk tatt klokken ett (!!!) i dag, og allerede hadde skyene på himmelen gjort det bekmørkt i gågaten. Takk gud for blits sier jeg bare, hvis ikke hadde vel denne bloggen tatt vinterferie for lenge siden. Nei, nok skravling fra meg! Nå skal jeg pakke ferdig. Andrea prøver å tvinge meg med på trening i kveld også, først var jeg veldig motvillig – men man må jo starte igjen på et eller annet tidspunkt?
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg