Lykkelig liv

Åh, deilig Oslo. Deilige sommer. DEILIG LIV! Jeg blir så utrolig lykkelig av at sommeren virkelig er her. I dag har vi bare kost oss på Lille Asia i Hegdehaugsveien med deilig sushi, og spasert rundt i Oslos gater mens alt vi kunne tenke på var hvor heldige vi er. Å flytte til Oslo er absolutt en av de bedre avgjørelsene jeg har tatt i livet mitt! Nå har jeg nettopp kommet inn i leiligheten, og slapper av litt før det blir ut igjen. I kveld blir det ikke ut på byen til en forandring, men grillkos med gode venner. Skal på butikken å handle inn masse digg etterpå, og jeg får seriøst vann i munnen av tanken på hvor godt det endelig blir med grillmat! NAM!!
På Lille Asia.
Tee – Wildfox    Shorts – Levis     Sko – Converse    Solbriller – Rayban Dere er sikkert driiiitlei blogger som skriver om vær og sommer nå, men jeg kan ikke noe for det! Blir ikke dere også lykkelig når solen titter fram?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg