LUX LASHES

God morgen alle sammen! Noen som er fyllesyke? Hihi. Det er ikke jeg iallefall! I går valgte vi å stå over eventet, rett og slett fordi vi var aaalt for slitne. I stedet ble det kjærestekveld hjemme med film og kos, deilig! I går tidlig var jeg også å la nye vipper hos flinke Denise. Hun er nyoppstartet og holder til ved Karl Johans gate 5 her i Oslo. For en utrolig herlig jente! Timen jeg lå der fløy unna fordi vi skravlet så mye. Haha! Jeg måtte forresten LE når jeg så resultatet før og etter, for herreguuuud som jeg trengte påfyll på vippene mine. Det ene øyet mitt hadde ingen vipper igjen, mens det andre bare så helt forferdelig ut.  SE så fint! Jeg er superførnøyd, og jeg får ikke sagt det nok hvor deilig det er å ha fyllt de på. Det sparer meg for mye tid om morgenen!.. Hun har også garanti på vippene sine, så om noe skulle gå galt og du i verste fall skulle miste noen i løpet av de første 7 dagene, så er det bare å komme tilbake så setter hun på flere for deg.  Ingen tvil om at hun blir min faste vippestylist fremover. Besøk hjemmesiden hennes HER! For timebestilling kan du ringe eller sende sms til 4525 1996, eller du kan sende en mail til [email protected]. Hva syns dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg