LUNCH O´CLOCK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P9244749-2Utenfor har høsten kommet for fullt. Det blåser, regner og er skikkelig surt. Vi har vært bortskjemt med superfint vær nesten hele høsten, så jeg syns faktisk det var ganske koselig med litt ruskevær. Jeg og Ingvild dro på butikken å handlet inn til en digg lunsj, så bakte vi proteinrundstykker (de finner du oppskrift på her).

Nå sitter vi med hver vår dyne i sofaen, og mens jeg jobber fra macen går Farmen på i bakgrunnen. Superkos! Snart må jeg komme meg fra joggisen til normale klær, før jeg skal fylle vipper hos TL Salongene Laguneparken. Ikke den verste torsdagen altså 🙂

7 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg bare lurte på om du retter håret ditt hver dag? Eller har du tatt sånn permanent? Og hvis du har tatt permanent; sliter det utrolig på håret? Du har så fint hår, og jeg sliter selv med at jeg har så mye bølger i håret, men har veldig tynt hår fra før av, så jeg tør ikke å miste noe av det for å få det rett.. Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg