LUNCH by HILTON

God morgen! I går bestemte vi oss for å bare spise lunsj på hotellet vi bor på. Siden det regnet ute gjorde vi ikke stort hele dagen bortsett fra å se en film på sengen. Kjempekoselig det også! Når kvelden kom dro vi på et senter som heter Harvey Nicols, som er et utrolig flott magasin med enormt med designere. Litt sånn som Høyer i Oslo! Jeg kjøpte ingenting, men Kristoffer fant seg litt av hvert. Blandt annet en dødsfin jakke fra Bellfast, som jeg gleder meg til han skal begynne å bruke. Mihi! Det er veldig dyrt på det senteret, men fytti så mye fint.. Skal definitivt tilbake dit neste uke når jeg og June skal til London igjen. Uansett da, tilbake til lunsjen. Maten var veldig god, og servicen på hotellet er upåklagelig. Jeg bestilte kylling ett-eller-annet, og Kristoffer spiste cheesburger.. Haha!
Verdens beste nypressede appelsinjuice, NAM! I dag skal jeg være flinkere å ta bilder i løpet av hele dagen, som vi skal starte på en skikkelig brunpub! Har ikke vært på det enda, og det må vi jo få med oss. I dag er det siste dagen, så det gjelder å kose seg for siste gang for denne turen 🙂 Har dere det bra hjemme i Norge forresten? Ser det har startet å SNØ noen steder?? HJELP!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg