LUKSUSPROBLEMER

Hei hopp! Sola skinner enda i Oslo gitt, og jeg kan ikke si at jeg skinner med den. Jeg vil ha høst. NÅ. Finner alltid noe å klage over altså. Er det varmt vil man ha det kaldt, og omvendt. I bunn og grunn er det bare luksusproblemer vi klager over dag inn og dag ut, og det er ikke ofte vi tenker over hvor utrolig heldige vi faktisk er.  Spesielt jeg, siden jeg kan sove så lenge jeg vil om dagene, haha! I dag prøvde jeg å sette på alarmen klokken åtte for å dra bort på Elixia, men den gang ei. Våknet klokken halv tolv jeg, ops! Nå skal jeg ned på Karl Johan Hudpleie for å sette på nye vipper, noe som er utrolig etterlengtet. 

Vi bloggez etterpå! BTW!! Nelly.com har 15% avslag på HELE nettbutikken i dag. Jeg skal iallefall shoppe når jeg kommer hjem! 😀 Koden er: fallkickoff15, og den er kun gyldig i dag. Gå til salget HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg