LUKSUSPROBLEM!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Først og fremst, tusen takk for alle resturanttips! Kom gjerne med flere om du har noen på lur 😀 I går spiste vi på Taj Palace, som jeg har spist på et par ganger tidligere når jeg har vært her nede. Utrolig god indisk mat! De har tre resturanter om jeg ikke tar helt feil, den ene ligger på Puerto Rico senteret der vi spiste i går. Jeg hadde chicken curry og Ingvild chicken korma, sistnevnte er så utrolig digg og den anbefaler jeg på det sterkeste! Den jeg spiste var god og sterk, som jeg liker. Likevel er chicken korma best 😀

Uansett! Har dere sett et så pistrete og usjarmerende hår som mitt på bildet over? I går kom vi over en liten luksuskrise da det var tid for å rette håret. Jeg lette og lette i hele kofferten, men rettetangen var ikke å finne. Den ligger trygt og godt igjen i baderomsskuffen i Bergen. Dette blir altså en bad hair week.. Kan ikke huske sist jeg gikk en hel uke uten å rette håret, men spørs om det gjør godt.

7 kommentarer

Siste innlegg