LUKSUSPROBLEM

IMG_5440-2

IMG_5358-2IMG_5371-2  IMG_5448-2IMG_5467-2IMG_5499-2

Jakke – Acne (lignende her) / Genserher / Over knee bootsher / Sunnies – Céline / Veske – Balenciaga

Hei, beklager sen oppdatering! I dag går alt i sneglemodus hos meg, og jeg bruker typ ti minutter på ting jeg egentlig bruker å gjøre på to sekunder. Hodet mitt er et helt annet sted enn jobb akkurat nå, det er nok derfor alt går så sakte 🙂 Nå har det forresten blitt storm i Bergen, noe jeg ikke klarer å bestemme for om jeg liker eller ei. Det er jo ganske koselig når man er hjemme, eller på natten når man hører det herje utenfor mens du er under dynen. Mens i hverdagen er det jo litt stress å måtte passe på at vippene ikke blåser av bare man skal lufte bikkja liksom.. Apropos vipper, nå skal jeg straks avgårde for å fylle på mine hos Beauty London. Ææ det er så alt for lenge siden sist!
Her er forresten antrekket jeg egentlig skulle postet for lenge siden! Jeg har et lite luksusproblem for tiden, og det er at jeg har typ ti forskjellige antrekk jeg ikke har postet.. Jeg har med andre ord vært flink å ta bilder under ferien min, men ikke oppdatert her. Nå har jeg nesten “for mange” antrekksinnlegg, for det er jo ikke gøy om de kommer hver dag eller?

 

2 kommentarer
    1. Hei Julia 🙂

      Hvor mye ga du for balenciga veska de? Og hvor mye måtte du betale i tollavgifter? Kommer det i posten, eller hvordan fungerer det med tollavgifter? Håper på svar 🙂

    2. Our syndicated experiences assess tthe impact of market variations across verticals such
      as pharmaceuticals, chemical compounds, technology, media,
      food, power, mining, consumer goods, and electronics.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg