LOVE

God morgen! Her i hus går denne morgenen litt treigt, og det er ikke lenge siden vi sto opp. Jeg har overnattingsbesøk av Glenn og Kristian, noe som er kjempekoselig! Kom ut av soverommet i dag tidlig for å finne de to kjekkasene på sovesofaen min. De er så utrolig kjekke sammen at jeg har ikke ord! Heldige meg som får våkne til dette eller?
Nå har vi fordelt arbeidsoppgavene helt perfekt, det vil si at de står på kjøkkenet å lager frokost mens jeg enda ligger i sengen å blogger. Det kan man like!


Fine Zara koser seg med de to onklene sine <3 I dag blir det en litt småhektisk dag – når jeg først kommer meg opp av sengen. Har endel ting å fikse før jeg fyker avgårde til Spania på onsdag, noe jeg gleder meg veldig til! I morgen er også en dag med mye spennende som skjer, så da gjelder det å få unna pakkingen og de praktiske tingene i dag. Håper dere nyter den siste uka med sommerferie forresten! I Oslo er det tordenvær, noe jeg forsåvidt syns er koselig 🙂 Hva skal dere i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg