LOVE THIS!

Åh, har nettopp fått en deilig handlepose hjem fra Nelly.com.  Kunne virkelig ønske de kunne sponse meg (hint til Nelly), siden jeg legger igjen så ufattelig mye penger der inne. Klikker meg noe hjem støtt og stadig, og jeg har faktisk aldri sendt hjem noen av plaggene jeg har fått! Her er det som kom i den siste pakken min, og jeg er så forelsket i alle skoene at jeg helst har lyst til å bruke alle på en gang. Spesielt de blå sandalene på bildet rett under til høyre. TENK SÅ FINE TIL SOMMEREN!
Hvite sandaler HER blå sandaler HER. Begge er så gode å gå med! Brukte de hvite på byen i helgen 🙂
Neongule pumps (utsolgt) men lignende HER (tenk deg de med svart bukse og skinnjakke da. KULT). Sølvsko også utsolgt, men lignende i svart HER.  Lurer veldig på å ha på meg de hvite eller de blå i kveld på finalefesten. Glenn syns jeg burde bruke de blå, men jeg elsker jo de hvite! Hva syns du? Nå om ikke så alt for lenge skal jeg og Glenn suse nedover til hotellet for å fikse oss. Vi skal bo på Best Western Bondeheimen rett ved Karl Johan, der min gode venn Ronny har ordnet et fint rom til oss. Gleder meg til både hotellovernatting og fest ikveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg