LOVE MY QUEST

(inneholder annonselenker)

P7200005 kopi-2Rise and shiiiiine! I dag er jeg i skikkelig godt humør, noe som er rart siden det er siste dag hjemme. Syns alltid det er så trist å reise fra venner og familie.. Heldigvis skal jeg lunsje med Ida og henge kjapt med Andreas før jeg reiser i kveld, så jeg får sagt skikkelig goodbye for denne gang ♥

Feriespisingen er over for min del og jeg er tilbake på de sunne matvarene. Gleder meg til å komme hjem etterpå til tomt kjøleskap, noe av det beste jeg vet er nemlig å handle mat! Jeg spiste sykt mye quest bars tidligere, men plutselig ble jeg lei. Tenkte å prøve meg på nytt, og bestilte favorittsmaken min cookies and cream for en drøy uke siden. NAM altså, elsker de! Koser meg med de hver eneste dag.

P7200002-2Quest Bars Cookies and Cream HER. (annonselenke)

Tights.no har forresten opptil -60% avslag på quest nå, sjekk ut alle smakene her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg