LOST OG RISOTTO

Overskriften forteller vel egentlig alt! Det har vært en lang dag tilbake til “hverdagen”. Timene på solsengen har blitt byttet ut med ærender, jobbing og vasking av klær. Fy, så deilig å kickstarte på denne måten. Hadde hatt så dårlig samvittighet om jeg hadde tatt en ekstra feriedag slik at jeg kunne se litt på serier også 😉 Haha! Nå skal risottoen lages og Lost skal settes på skjermen. Tidligere har jeg kun lagd risotto med kjøtt, men i dag tester jeg ut med scampi. Håper det blir like digg som jeg ser for meg! Joggisen er på for lengst, og den blir på resten av kvelden. Vi snakkes i morgen!

IMG_0427-2IMG_0436-2IMG_0439-2IMG_0503-2IMG_0442-2IMG_0478-2IMG_0494-2Lue – FWSS / Skjerf – Samsøe / Jakke – Noisy May / Sko – Acne / Veske – Balenciaga

4 kommentarer
    1. Hei Julia!

      Jeg har satt på klassiske viper i Oslo, jeg kan fortsatt fylle på vippene på TL salongen på Laguneparken da?
      Og vet du hva det koster for 60 min påfylling? Finner ikke prisliste på hjemmesiden deres.

      Hilsen Pernille 🙂

      1. Hei Pernille!

        Ja det går nok helt fint 🙂 Jeg er usikker på pris, men du kan jo ringe de å spørre før du bestiller time 😀 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg