LØRDAGENS PARTYLOOK

I samarbeid med coverbrands.no Hei og god kveld! Som sagt har jeg virkelig ikke vært i form i dag, så dette daffetrynet tviler jeg på noen vil se. Eller kanskje alle vil se det, slik at dere kan se hvor stygg jeg kan være? Haha, vi får spare det bildet til senere! Jeg tenkte å vise dere produktene jeg brukte på lørdagens fest på Vestlia Resort. Jeg får endel spørsmål om hvilken sminke jeg bruker, og jeg tester jo ut litt forskjellig så det varierer veldig hva jeg bruker til hvilken tid – men her er iallefall fra lørdagens festsminke! All sminken jeg skriver om er også på 25% rabatt hos coverbrands.no!!
Først brukte jeg en base fra The Balm som man påfører før foundation. Denne hjelper å matte ned huden, pluss at sminken sitter myyye lengre før den begynner å glinse for eksempel. Den er veldig god, og dere finner den HER 🙂


Jeg har egentlig aldri brukt øyelokk-primer før, men det var en helt ny og superpositiv opplevelse for meg! Påføres på øyelokket før øyenskyggen, slik at den sitter bedre og utover hele dagen/kvelden. Den finner dere HER.


Nytt favorittprodukt-alarm!! Dette er en rouge-pallet som er helt fantastisk. Den består av seks forskjellige kremrouger som gir en fantastisk fin farge på eplekinn og kinnbein. Her har du fargenyanser for alle dagene i uka, spørs hvordan humøret ditt er såklart. Hihi! Jeg brukte fargen “cobbler” på lørdag. Du finner den HER.


Denne søte lille palletten inneholder det viktigste man trenger, som highlighter og noen fine øyenskygger i bruntoner. Jeg bruker jo omtrent bare brunt på øynene mine, og disse fargene er så fine 🙂 Du finner den HER.


Til slutt gikk jeg over med en rød lipgloss! Den ser lilla ut på bildet, men den er egentlig rød. Denne gir skikkelig glossy, fine lepper. Og når “glossen” er borte er fargen fremdeles igjen. Its like magic! Haha neida. Jeg har fargen Va Va Voom! Du finner den HER. Og tada! Slik så jeg altså ut. Bildet er tatt endel timer etter sminken var lagt og etter et par glass vin, noe dere kanskje ser på øynene mine 🙂 Men jeg tenkte dette var det mest realistiske bilder, enn om jeg skulle sminken meg igjen på badet tidligere i dag. Som dere ser er glossen borte fra leppene mine siden jeg både hadde spist, drukket og ikke påført mer – men fargen sitter enda. 

Alle produktene fra the balm er nå på -25% rabatt, link til hele sortimentet finner du her 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg