LØRDAGENS MUST HAVES

Happy saturday! Det er så utrolig deilig med helg, spesielt siden kjæresten har kommet på besøk 🙂 Surfet igjennom nevernaked på sengekanten i dag tidlig, og fant meg selvfølgelig noen must-haves. Typisk meg, haha. Men SE så lik skjerfene under er Acneskjerfene da? Siden Acne er utsolgt stortsett overalt her i Oslo, så passet det meg perfekt å finne disse. Og så er de billigere enn acne også! Wohooo. De er fra Second Female.
Lilla HER og marineblå HER. Fant meg også to gensere jeg tenkte å bestille meg. Den blå kan jeg se for meg passer til alt. Både til et par mørke jeans eller et skjørt. Den hvite falt også veldig i smak. Jeg er så glad i høyhalsede gensere, og får aldri nok i samlingen!
Blå genser fra Illustrated People HER og hvit fra Just Female  HER.

I dag har vi ingne store planer, tar egentlig ting som det kommer. Det er det jeg elsker med lørdager, ikke noe stress! Det eneste jeg har tenkt vi skal gjøre er å dra innom Absolut Vodka lanseringen i kveld på Stratos. Det blir garantert moro! //adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg