LØRDAG PÅ EN MANDAG

ANNONSE – Affiliate til nelly

My love ♥♥♥

Hei og god mandag! I dag har jeg vært helt crazy til mandag å være. Kjæresten har vært på besøk, så vi lå i sengen til 10.30, dillet litt rundt i leiligheten, spiste indisk og drakk øl til lunsj, hang litt rundt i byen og egentlig bare latet som om det var helg. En SÅ nydelig start på uken. Living my best life altså!

Ellers har jeg fått en ny indisk favorittrestaurant i Oslo. New Dehli på Tjuvholmen! Maten var virkelig helt fantastisk, og samme med servicen. Hit skal jeg definitivt tilbake. Ellers liker jeg Gutta fra Calcutta og Indian street food på løkka også – om du vil spise god indisk i Oslo:-)

 

JAKKEHER / BUKSEHER

Her er dagens antrekk! Føler jeg ikke har noen klær til høsten, bortsett fra denne jakken. Plutselig snudde været helt, og jeg følte det ikke var en mellomperiode fra høysommer til kjølig høst?

Foruten om å snakke om vind og vær, så tenkte jeg å legge meg tidlig i kveld. I morgen får bli den nye mandag, med trening og en litt mer effektiv arbeidsdag enn jeg har hatt i dag 😉 Håper alle har hatt en fin start på uken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg