LØRDAG

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / GENSER  – HER / BUKSEHER / SKOHER

Nok en slående kreativ overskrift fra meg..

Hei og god helg alle sammen! ♥ Håper alle koste seg i går? Her ble det middag og vin hjemme før Blue Planet-konsert på Grieghallen. Herlighet det var så NYDELIG! Jeg har jo en stor forkjærlighet for både klassisk musikk og dyreprogrammer, så en sånn valentinsgave var virkelig helt perfekt for meg ♥

Ellers startet jeg dagen tidlig i dag, og reiste til byen for å besøke Kaltrina som hadde stopp her. Hun jobber som tidligere nevnt som flyvertinne i SAS (sas forever), og vi hadde noen koselige timer med serier, skravling og frokost i hotellsengen før hun dro videre på jobb.

Frokost! Siden vi var litt sent ute bestilte vi via to good to go. En helt GENIAL app! Har aldri prøvd den før Kaltrina tipset meg om den. Konseptet er at bakerier, resturanter, hoteller osv legger ut “restene” de har etter dagen slik at man kan kjøpe det billig. Det er for å redusere matsvinnet. Som sagt – helt genialt!

Småsurt og kaldt i Bergen i dag, whats new? Gleder meg til å reise tilbake til Spaniaaaaaaa 😀

Hva er deres planer denne lørdagskvelden? Her blir det pasta carbonara til middag, smågodt og finalen i MGP. Rolig og deilig!

2 kommentarer
    1. Hei Julia.
      Jeg er jente på 26 år som skal ta abort nå. Jeg er livredd. Kan du fortelle litt om prosessen og hvordan det var? Hvor lenge har du vondt og hvor lenge blør en.
      Du er en super sterk jente og så tøft gjort av deg og dele din abort

      1. Hei! <3

        Selve aborten syns jeg ikke var særlig vond. Mest ubehagelig, som mensensmerter. De varer heldigvis ikke så lenge, så dette klarer du fint! Men forbered deg på at det kanskje er tøffere enn du først tror. Jeg syns det var vanskeligst i ettertid. Men det blir bedre <3

        Sender deg mange varme tanker og gode klemmer! Lykke til F <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg