LONDON

Hei hei fra London! Åh, så deilig det er å være framme. Turen hit er jo absolutt ikke lang, faktisk bare to knappe timer med fly. Men det tar skikkelig på å reise syns jeg, iallefall når man må drasse meg seg en koffert på et tonn. Uansett da! Vi sjekket inn på Hilton hotell Double Tree i Bayswater – som jeg syns ser ut som et utrolig fint område. Etter det dro vi til Oxford Street for å titte litt i butikker og for å spise. Der ble vi vandrene i flere timer før vi spiste middag, delte en flaske vin og noen drinker og dro tilbake på hotellet. Merker nå er det er så DIGG å ligge i hotellsengen nydusjet og innsmørt med bodylotion fra Victoria Secret. Den lukter jo bare helt himmelsk! 
“Kristoffer, kjapp deg så tar vi et kyssebilde før heisen åpner!!!” Hotellet vårt er kjempefint! Forventet egentlig ikke noe annet siden det er Hilton. Har hørt veldig mye bra om det tidligere, og forventningen innfridde virkelig! Neste uke skal jeg faktisk til London igjen, da med June. Vi skal også bo på Hilton, men på Mable Street. Skriver et innlegg om det senere 🙂  Haha, så sykt turist jeg er! Har tatt bilder med både engelske busser, skilt og diverse andre ting i dag.. 


Shoppet ingenting i dag, untatt dette fra VC. Body spray, body butter og lotion. De er fra serien Pure Seduction, og lukter nydelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg