LOCKDOWNEN TÆRER PÅ

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Hei og god fredag! ♥ Hvordan har uken deres vært? Min har vært litt under midt på treet om jeg skal være helt ærlig. Jeg har ikke vært i form og har vært mye alene hjemme. Jeg er tilbake i Oslo, og må ærlig si at den sosiale lockdownen begynner å tære litt på. Har full forståelse for at det er likt for alle, så jeg tror det bare er viktig å kunne anerkjenne at ting ikke er på topp nå og det er helt greit. Det kommer bedre tider, så man får bare bite tenna sammen og komme seg igjennom den kjipeste perioden! Personlig kommer jeg nok ikke til å være så mye i Oslo fremover, da jeg rett og slett føler det er litt ensomt. Merker jeg gleder meg ekstremt til jul og nyttår nå! Håper 2021 blir et bedre år. Men, det skal jo ikke så mye til. Haha!

Over til en annen, og bedre nyhet; akkurat nå får du -25% avslag på alle uteklær og sko hos Nelly, fra alle merker! Wuhuuu 😀 De har kjempemye fint, så om du vil spare litt på vinterens garderobe kan du klikke deg inn her

JAKKEHER

JAKKEHER

JAKKEHER

HEELSHER

JAKKEHER

JAKKEHER

-25% PÅ ALT HER♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg