LIVSNYTER

ANNONSE – Affiliatelinker til Nakd og nelly

SOLBRILLERHER / KJOLEHER / SKOHER

HEY BABES! ♥ Siden sist har det skjedd mye! Kort oppsummert så har kjæresten vært her, vi koste oss masse før han måtte tilbake til Norge. Har ordnet ny bil (jeg elsker den!). Jeg har vært i Estepona og Marbella for å besøkt Kaltrina og typen hennes. Jeg har spist god mat, solt meg og nyter hver eneste dag til det fulle. Jeg føler endelig at jeg klarer å kose meg uten dårlig samvittighet. Det er en ufattelig deilig følelse! Eller, litt dårlig samvittighet har jeg jo over slappe oppdateringer på bloggen den siste uken. Men, det var deilig med litt fri i solen – og nå er jeg full av energi til å oppdatere to ganger om dagen igjen!

Planen er å dra hjem om en uke, noe jeg virkelig ikke har lyst til… Planer kan jo alltids endres, så vi får se. Å dra fra 20+ grader til regn, kulde og mørke frister vel ikke for noen?! Haha! Uansett. Nå skal jeg pakke baggen, sette meg i bilen og komme meg på stranden. Under er et lite bildedryss fra i går 😀

Fineste Kaltrina ♥

Jack ♥♥♥ I går var vi på besøk hos kompisen til Kal og kjæresten. De har tre rescue-dogs som bare var helt fantastiske!

Lunsj på Camuri 😀

Puro beach. SÅÅÅ fresht!

Ha en fin lørdag fininger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg