LIVIN

Hei, og god natt dere! Dagen i dag har gått i ett, og jeg har kost meg fra ende til annen. Startet selvfølgelig med jobb, men når man faktsik kan sitte å kose seg i sofakroken er det faktisk bare deilig 🙂 Etter det kom Andrea en liten tur, før jeg føyk avgårde til Karl Johan for å møte en god venn av meg som heter Ronny. Vi spiste middag på indisk resturant, og det var utrolig godt! Har ikke vært noen særlig fan av indisk før, men i dag smakte det helt himmelsk. Etter det dro jeg til en annen venninne, før vi ble med en stor gjeng på kino for å se Hangover 3. Skjønner ikke hvorfor folk klager over at filmen er dårlig, jeg likte den utrolig godt jeg! Nå er det veldig sent, og jeg skal opp tidlig i morgen som vanlig – så jeg burde runde av her. Ha en god natt!
Jakke – Zara, magetopp “Livin” – HER og shorts fra Levis.

I morgen blir det forresten en utrolig spennende dag! Jeg må egentlig stå opp klokken seks jeg, om jeg skal rekke å jobbe noe. Det er jo finale i Paradise Hotell, og som dere sikkert vet er bestevennen min Glenn med. Vi skal på finalefesten, og den starter allerede halv syv. Vi har mange forberedelser før den tid, så det blir bare å holde tunga rett i munnen i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg