LIVET VIDERE

Hei og god kveld! ♥ Som jeg skrev i går var jeg tilfreds med å ikke vite hva “the next big thing” i livet mitt er. Frem til nå har jeg alltid hatt store ting å se frem til, som har holdt meg gående. Som å bli ferdig på videregående, flytte til Oslo, flytte til Bergen, starte på BI, åpne butikk, reise verden rundt osv. Akkurat nå er jeg i en litt stille periode, der hverdagen min dreier seg om mye jobb, sosialisering med venner og pendling mellom Bergen-Oslo. Det er så rart å ikke ha en dato der noe nytt og stort skal skje, sånn skikkelig stort liksom. Det er helt nytt for meg, og jeg føler meg litt sånn på vent. Likevel har jeg flere ting jeg vet kommer til å skje i årene fremover, men akkurat når er enda usikkert. Jeg tenkte likevel å dele mine “livsplaner” med dere!

• Reise jorden rundt. De som står meg nærmest har hørt meg prate om dette mye de siste månedene. Så fort jeg føler Janne & Julia er oppe å går av seg selv kommer jeg til å ta meg litt “fri” for å  reise. Helt fri blir det jo ikke, for bloggen er jo fremdeles hovedjobben min og den skal selvfølgelig få bli med på reisen. Det blir som å gå tilbake i tid der jeg bare lever av bloggen, haha. Jeg gleder meg så sykt! Å reise tror jeg er viktig for alle. Både for å få en større forståelse av verden, men også for å utvikle seg selv som menneske. Jeg har allerede noen steder jeg vil besøke, men hele reiseplanen er ikke klar enda. Noen som har steder i verden jeg bare MÅ besøke? Jeg kommer nok ikke til å dra på backpacking, jeg har blitt litttttt for luksusdyr de siste årene.. Haha! Men de har vel hoteller de fleste stedene jeg velger å besøke, regner jeg med.

LOVE THIS PICTURE OF ME IN MOROCCO ♥

• Flytte til Oslo. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal flytte til Oslo først for å ha base der før jeg reiser verden rundt, men det kan jo være lurt mtp at jeg har mye jobb i Oslo som kan være viktig å ta mellom destinasjonene. Jeg gleder meg iallfall skikkelig til å komme tilbake til hovedstaden! Akkurat nå føler jeg jo egentlig at jeg nesten bor der, siden jeg nesten er der halve måneden. Haha. Oslolife ♥

• Komme inn i eiendomsbransjen. Dette er en drøm som vel og merke er laaaangt fram i tid, typ mange år til. Men min største drøm er å videreutvikle firma til eiendom. Jeg elsker retailbransjen og kommer nok alltid til å ville videreutvikle Janne & Julia, men å kunne drive med eiendom på si er virkelig den store drømmen.

• Lære  meg nye ting. Sommeren skal jeg bruke til å gjøre ting jeg aldri har gjort før. Det trenger ikke være store ting som å hoppe i fallskjerm hver dag, men jeg vil prøve nye ting å bare ha det gøy! Lære meg å skate, surfe eller spille bordtennis liksom. Det spiller egentlig ikke så stor rolle, jeg vil bare komme litt ut av komfortsonen å bli kjent med flere sider av meg selv.

Så ja, dette er noen av mine planer for tiden fremover. Jeg vet som sagt ikke når alt dette skal skje, men det jeg vet er at det skal skje før jeg dør. Hihi.

4 kommentarer
    1. Anbefaler virkelig Australia. Jeg og en venninne leide bil og kjørte fra Sydney til Cairns på fire uker. Kunne godt vært enda flere uker 🙂 helt fantastisk!

      1. Jeg vil ikke jobbe som eiendomsmegler, heller eiendomsforvalter! 🙂 Men dette er jo snakk om kanskje 10-20 år til, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg