LIVET SOM REAL HOUSEWIFE

ANNONSE – Affiliatelinker

GENSER – HER

Åh, den siste uken har jeg virkelig følt på hvordan livet som housewife er. Som dere kanskje har fått med dere traff jeg en fantastisk mann rett før jeg flyttet fra Bergen til Oslo. Kanskje ikke den beste timingen, men det kunne egentlig ikke passet mer perfekt. Uansett. Da jeg kom på besøk til Bergen i begynnelsen av forholdet var det jo bare fryd og gammen. Lørdag eller onsdag spilte ingen rolle, vi koste oss dagen lang i hverandres selskap. Men, hverdagen kommer for en dag og man kan ikke ligge på stranden å drikke prosecco uken lang uansett hvor mye man vil. Det må jobbes, og siden han er arkitekt med eget kontor er det mer enn nok som må gjøres på hans front. Siden jeg jobber som blogger og ikke har noe kontor eller noen “bloggvenner” her har jeg derfor vært hjemme i huset alene på dagtid.

Nå er det en uke siden jeg kom hit, og nå har jeg fått nok av å leke real housewife of Bergen. For all del, det er hyggelig å kunne tusle rundt i huset på dagtid. Men å ha middagen klar på bordet til mannen er ferdig på jobb er iallfall ikke noe som gir meg mestringsfølelse.

Jeg har kanskje flyttet fra Bergen, men siden forholdssituasjonen min er som den er kommer jeg åpenbart til å bruke mye tid i byen. Jeg må rett og slett bare etablere meg på nytt her. Nå har jo de aller fleste vennene mine flyttet avgårde, så noe strålende sosialliv kan jeg heller ikke skryte på meg å ha. Likevel så må jeg bare ta grep. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så umotivert, uinspirert eller tom innvendig når det kommer til jobbfronten. Det har dere kanskje merket på mine sosiale medier også. Veldig rart å føle det sånn samtidig som man er lykkelig forelsket. Alt må vel klaffe for at man skal kunne føle seg komplett I guess.

GENSER – HER

I dag tok jeg macen under armen og kapret min gamle kontorplass på REGN. Her skal jeg sitte å jobbe i hele dag, og det er faktisk sjukt deilig å være tilbake. Heldigvis har jeg jo butikken i Bergen, og når det blir for “ensomt” å jobbe alene på bakrommet kan jeg jo bare titte hodet ut i butikken til daglig leder og gode venninne Ingeborg som er her hver dag.

Håper alle har en fin start på uka så langt, så snakkes vi senere i dag ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg