LIVET OSV

Først og fremst, tusen takk for alle gode ord i går ♥ Jeg hadde som sagt ikke en topp dag, og følte meg veldig tom og faktisk litt ensom? Kanskje fordi alle vennene mine har kost seg i solen hele uken, mens jeg har jobbet stort sett alene. Kanskje fordi jeg savner de hjemme. Eller kanskje fordi jeg bare sov dårlig natten før. Haha! Heldigvis ble humøret mitt mye bedre ut over dagen, og i dag smiler jeg et brett glis som om gårsdagen aldri fant sted. Det er rart ved det. At én dag føles livet meningsløst, mens neste er du verdens lykkeligste og gleder deg over dagen. Men som jeg alltid sier, men må føle på de dårlige dagene også for å virkelig kunne nyte de gode. I dag nyter jeg virkelig.

Livet som gründer og blogger har mange fordeler. Jeg bestemmer stort sett arbeidstidene mine selv. Kontrollerer egen økonomi. Vet at alt det harde arbeidet er for egen del. Det er noe spesielt ved å se at ting går fremover, det varmer hjertet på en måte jeg ikke kan beskrive. Samtidig kan det være ganske utmattende, og slitsomt. Det er ingen som tvinger det til noe, og du er din egen sjef. Da pusher man seg selv ofte litt ekstra. Det er også ensomt, spesielt i bloggkarrieren min her i Bergen. Ofte jobber jeg mutters alene mellom 8-12 timer om dagen uten å sosialisere meg noe som helst. Så ja, det er nok også der gårsdagens knekk kommer fra. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg