LIVET ER IKKE LIKE GLAMORØST NÅ

Kjolen til Andrea finner du HER, bodyen min HER og buksene mine HER ♥

Hei dere! Akkurat nå sitter jeg på kontoret i den nye butikken, som vi åpnet i dag!! Litt hektisk om dagen, men sånn er det alltid i en oppstartsperiode. Hvordan går det med dere? Som jeg nevnte har jeg forlatt Oslo for 2018, noe som føles veldig merkelig.. Grunnen til det er jo åpenbart butikkåpdingen, før det blir hjem til Molde for en lang og deilig juleferie. Siste kvelden min i Oslo brukte jeg på julefesten til United Influencers, Elle og M51 som var på Coyo Sørenga. Skikkelig kult lokale, må dra dit å spise middag når jeg er tilbake i Oslo! Som dere skjønner ble det ikke mye spising på julefesten, men mer festing.. Hehe! Her er et lite bildedryss:

Verdens fineste inside and out ♥

Verdens fineste inside and out #2!

Livet mitt akkurat nå er langt fra så glamorøst som på bildene over, her jeg sitter å spiser en brødskive med leverpostei og har håret i en dott på bakrommet. Det kommer til å bli veldig lange dager fremover, men jeg har satt av tid hver eneste dag til å vedlikeholde bloggen. Det er virkelig verdens verste følelse å ikke føle at man strekker til på den fronten, så det nekter jeg at skal være tilfellet ved denne butikkåpningen. Nå skal jeg fortsette å prise klær videre, haha 😉 Vi snakkes senere i kveld 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg