LIVET ER BRA

♥ IN A GOOD PLACE

God kveld girls, har dere hatt en fin dag? Her har det gått i ett, fra å pakke opp nye varer på J&J, til å endre vindusutstillingen, til å legge inn produkter på nettbutikken, å til slutt pakke leiligheten. Herregud så mange ting man skal eie da, er det mulig? Dumt det meste bare er søppel uten verdi, hvis ikke hadde jeg blitt milliardær på alle greiene mine, haha. Heldigvis er jeg absolutt ingen samler, så det jeg ikke trenger går rett i søpla utenfor eller i Fretexdunken. Tenk at jeg flytter om under en uke!!

IMG_7387

HOODIE HER

Ellers er jeg veldig lykkelig om dagen. Ikke vet jeg hvorfor, men akkurat nå føles alt veldig bra. Jeg tror det har mye med egen innstilling å gjøre. For å være helt ærlig har det ikke skjedd noen drastiske endringer, og livet mitt er stort sett det samme som det var for en måned siden. Ikke at jeg har vært deprimert eller noe, men jeg hadde kanskje litt tunellsyn og var lei av mange ting. Nå er jeg mer motivert enn jeg noen gang har vært, både til livet, jobben og til å ha det bra. Det er så viktig å fokusere på de positive tingene i livet, og se på alle mulighetene man faktisk har foran seg. Uansett hvor klisje det høres ut. Det er vel kanskje en grunn for at det er klisje også, for det er jo sant. Nei, dette kommer til å bli et jævlig bra år. Jeg bare vet det.

Nå skal jeg faktisk legge meg, selv om klokken ikke er ti engang. I morgen tidlig skal jeg på et møte med de som utvikler nettbutikken vår, og noen endringer har man såklart i tankene. Det blir spennende! Om du har tilbakemeldinger på Janne & Julia sin nettbutikk (her) så kom gjerne med de, det blir jeg SÅ glad for 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg