LIVE FRA NATTÅPENT PÅ J&J

Bebisen min ♥ I dag har både jeg og Zara en skikkelig bra dag. Haha. Zara har egentlig en bra dag hver eneste dag. Jeg kjenner ingen hunder som er like energisk som henne. Litt irriterende av og til, faktisk. Hun begynner jo å bli litt gammel nå, er det ikke på tide å roe ned snart?! Noen som vet hvor mange syv hundeår er, forresten? Men uansett hvor gammel hun blir, kommer hun alltid til å være min lille bebi og aller beste venn.

SKJORTEHER / DRESSBUKSEHER / SNEAKERSHER

Noen snapshots fra i dag. Vi har som sagt nattåpent på J&J, og jeg har nettopp kommet til butikken. Står her sammen med Ingeborg å lager god stemning mens vi sniker i oss smågodt bak kassen. Hihi. Tydeligvis skal typ alle vennene mine på byen i dag også. Torsdag er jo den beste partydagen i uken etter min mening! Så jeg lurer på om jeg skal ta meg en sving etter vi stenger butikken ved midnatt. Edru for en gangs skyld, har for mye å gjøre i morgen så har ikke tid til å være seig og i hangover mood.

Hvooor kul er ikke denne skjorten forresten? Den er en av tingene jeg bestilte på min siste runde med nettshopping. Tenkte å vise dere alle nye kjøpene i morgen 😀 Ha en fin kveld så lenge, så snakkes vi!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg