LITT VIPPESNAKK

Nå er jeg helt dvask i kroppen, lå nemlig å fikset vippene mine i over to timer – og da ble det et par powernaps for å si det sånn. Vippene mine var ganske ødelagt etter siste helgen i påsken, da jeg gråt utrolig mye da Zara var savnet å gne meg i øynene og dro ut masse av extensione med mine egne vipper på slep. Ingen lur ting å gjøre, for nå har jeg masse babyvipper som holder på å vokse ut igjen. Vi fjernet derfor alle vippeextensione og tok på nye, mye mindre enn jeg egentlig pleier å ha siden jeg har såpass få egne vipper igjen. De vokser heldigvis ut ila en drøy uke, så da blir det supervolum på meg igjen 😀 Haha! Syns likevel resultatet er utrolig naturlig og fint, Jeanette Helen er så flink med vipper at det er helt drøyt. Tok også en litt kortere lengde enn sist for å skåne vippene mine litt. Min behandling er sponset!

Om du vil fikse vipper, negler, få ansiktsbehandling eller bare skjemme deg bort litt anbefaler jeg TL Salongen ved Laguneparken her i Bergen. Har gått dit fast siden nyttår og er veldig fornøyd, både med 3D-vippene mine og neglene 🙂 For timebestilling kan du ringe 55 01 01 94! Besøk også facebooksiden deres her, om du vil se fler bilder av andre ting de gjør!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer
    1. Du skulle fått til en rabattkode fra TL – salongen, da hadde leserne dine fra Bergen blitt veldig glad 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg