LITT SUNN SKOLEMAT

Først og fremst, beklager at jeg har to sunne “oppskrifter” på rad her.

God morgen! Jeg er så trøtt at jeg vurderte faktisk å dra med meg dyna på sofaen for å ha seriemaraton. Åh hjelp, det burde jeg aldri skrevet på bloggen. Nå er det liksom ikke bare en tanke lengre, men faktisk noe jeg føler jeg gjøre.. Har ingenting på kalenderen i dag, kan ikke huske sist den var helt åpen! Må jo lese til eksamen, men det kan man vel gjøre under dyna også? Nei, nå må jeg legge fra meg alle disse late tankene og dra meg på trening i stedet. Så om jeg enda er i zombiemodus når jeg kommer hjem så legger jeg meg faktisk på sofaen med dyna.

Nå tenkte jeg å komme med et lite mattips til dere travle studenter, for meg er det helt uaktuelt å bare handle usunn mat eller en ekkel salat i kantina selvom det er eksamensperiode. I går var jeg på skolen i mange timer, og da smurte jeg med meg noen speltlomper med digg pålegg som varte hele dagen. Anbefales!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er kanskje ikke speltlomper en stor nyhet i matverdenen, tenkte bare å minne dere på at det er en kjapp og sunn matrett!

11 kommentarer
    1. Holder oppskjært avokado seg bra når man ikke oppbevarer den i kjøleskap? Har til nå ikke brukt det i lunsjpakken fordi jeg er redd den blir dårlig/stygg innen jeg skal spise den 😉

    2. Nam, har spist noe lignende når jeg blir lei brødskiva og det er så digg 😀 Bare å fortsette med disse tipsene! Ha en flott dag videre! 🙂

    3. Nice! Det må jeg prøve!
      Jeg jobber nesten hver dag og vi har verken kjøleskap eller mikro der jeg jobber, så maten jeg må ha med må liksom være noe som kan holde hele dagen og spises som den er. Sliter sååå med å finne på nye ting, men dette var jo ikke så dumt. Skal definitivt testes til uka 🙂 har du flere tips til pålegg enn det du viser her? =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg