LITT SOM I GAMLEDAGER

At bloggverdenen har blitt kraftig profesjonalisert de siste årene er ingen hemmelighet. Da jeg startet i “gamledager” holdt det med et webcam-bilde og en detaljert tekst om hva jeg hadde gjort den dagen. “Så tok jeg bussen hjem fra skolen kl 13.55, og var hjemme cirka ti over to. Da lagde jeg meg litt lunsj og halv tre så jeg på home and away”. Skjønner dere? Haha! Skal faktisk se om jeg finner et av mine gamle innlegg, det hadde vært moro å se tilbake.

Dette innlegget blir litt som i gamledager, bare med et proffere kamera. Da vi tok bilder av det vi faktisk gjorde, og ikke stashet oss opp i en time før bildene ble tatt. I går fikk jeg besøk av Linn og Ingvild, og vi gjorde ikke noe mer spennende enn å ligge i sofaen med digg frukt på bordet. Det er sånn jeg som regel ser ut når jeg er hjemme, og det er cirka sånn alle de andre bloggerne også ser ut når de er hjemme. Ikke la dere lure, ingen av oss ser på film i jeans eller partykjole.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg