litt som i 2009

God dag, fra hovedstaden! Skal ikke opp til tv2 før klokken 17, så nå har jeg god tid til å være med venninner å kose meg når jeg først er i byen. Nå sitter jeg hos Torild, og vurderer å ta meg en liten time søvn. Jeg sliter sånn med å sove for tiden, og akkurat nå er det såvidt jeg klarer å holde øynene åpne. Au. Sovnet på flyet i sta også, det var sikkert et kjempesjarmerende syn. Dobbelthake, slagg og hengehode. Mmm.  Senere drar jeg opp mot Karl Johan for å møte June, for hun drar jeg nemmelig med meg på sending etterpå. Moro når man kan dra med en venninne! Imens skal Torild passe på Zara, før jeg drar rett på flyet til Molde ikveld. Åh, merker jeg egentlig bare skriver tull nå. Litt sånn Julia Nyland i 2009, der jeg detaljert forklarte hvilken buss jeg tok hjem fra skolen og hvilken farge jeg hadde på sokkene mine. 

Zara ser iallefall ut til å kose seg i sin nye hjemby. Her er det såååå mye å se på. Dere skulle sett henne på flytoget i sta. Bare kikket ut av vinduet mens hodet gikk fram og tilbake. Klarte liksom ikke helt å bestemme seg for hva hun skulle se på først. Hahah.  Nei, hjelp. Nå må jeg faktisk sove litt før jeg besvimer. Natta så lenge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg