LITT SÅNN SOMMERFERIE

Hei, fra Molde! ♥ Den siste uken har jeg tatt litt sånn halvveis sommerferie, men det har dere kanskje merket? Som jeg nevnte tidligere denne uken så har plutselig alle vennene mine kommet på samme spontanitetsnivå som meg (haha), så jeg har brukt tiden min godt på å utnytte akkurat det. Konsert, vinkvelder, henging og roadtrip til Molde med familien i går. Hvorfor kan det ikke være sommer hele året?!

Når det er så lenge siden jeg har oppdatert skikkelig her inne blir jeg alltid litt stressa over hva jeg skal skrive. Husker liksom ikke hva jeg skrev sist, om dere skjønner? Haha! Det har jo skjedd veldig mye den siste uken, men dere er vel kanskje ikke interessert i detaljene. Jeg lever uansett i beste velstående, og er som sagt i Molde frem til mandag. I dag fyller pappa 50 år OG lillebroren min 18. To store jubileum som selvfølgelig skal feires i dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg