LITT SÅNN PUNKER?

IMG_0407-3

God kveld! Jeg ligger stappmett i sofaen med dobbelthaken over tastaturet etter en alt for mektig, men sunn middag. Noe jeg lager ofte er speltlompepizza med digg topping. I dag ble det karbonadedeig rørt sammen med litt lett fløte, worchestersaus, cayennepepper og litt andre krydder. Og selvfølgelig; ost på toppen! Prøv det ut, det er skikkelig digg 🙂
Ellers har jeg vært skikkelig grinete i hele dag. Mye fordi det har vært mørkt ute fra jeg sto opp til nå, en annen grunn fordi jeg har vært kald i hele dag, og den siste grunnen at jeg har fått en kvise på haken. Jeg har aldri kviser, så når det først kommer en og annen uheldig gjest på besøk i trynet mitt blir jeg dritforbanna. Så er jeg jo ganske lei av Bergen om dagen, noe dere sikkert har fått med dere etter flere klageinnlegg fra denne kanten. Jeg er ikke lei byen eller folkene generelt, det er mer det jævla været som aldri virker å snu til det bedre. Heldigvis ikke lenge igjen før jeg reiser bort for et par uker!

IMG_0422-2  IMG_0435-2

IMG_0429-2IMG_0440-2

CAMOJAKKE HER · JEANS HER · BOOTS HER

Antrekket matcher det grinete humøret mitt i dag, hehe! Jeg følte meg faktisk litt sånn gother, eller punker, eller hva det enn heter i dag med disse bootsene. Den siste uken har jeg brukt de tre ganger allerede *kremt*, så spørs om dette er et nytt par i favorittsamlingen min. Jeg digger den litt røffere stilen!
2 kommentarer
    1. Elsker innleggene dine nå for tiden! Kan du lage flere videoer? Gjerne sminkevideo, eller en video der du forteller litt om prosessen bak butikken (hva som skal til for å starte for seg selv)? Det hadde vært interessant.

      1. Ååå det blir jeg så glad av å høre! <3 Jeg skal faktisk på et møte i morgen å diskutere samarbeid rundt videoblogger i fremtiden, så forhåpentligvis blir det MANGE videoblogger frem mot våren 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg